Az utazás és megérkezés I.

Itt Mulu. Stop.

Fel Pestre, ciganygyerek beprobal zsebmetszeni. 2 forinttal dragabban eurot valtani, kozben arabok csabitanak, h ott valtsak. Zart gyogyszertar elott levagott labu csovi, mellette elmenni. Azt hittetek, mely gondolatok lesznek? Nope. Nem.

Szar orszag, szar fovarosabol, szar repulon huzni egy mashogy (es talan kevesbe) szar orszagba. Fasza kilatasok. Mikor irom ezt, meg repulunk, szal eddig semmi erdekes. Kezdeti lelkesedesnek vege. Ablaknal ulok, de Szonja kedves pont szarny melle foglalt. Onhibajan kivul, csak szokasos basztatas. A kis szarnynak a vegen az a kis buzisag ugy remeg, mintha vmi kinai sorjas muanyag lenne, v csiganyal. Idegesitem a tobbi utast a hoborgesemmel es a halal poenokkal. Egesz jo muri egy ideig. Ha ram szolnak is mi van? Megallunk es kidobnak? Na, ugye. Nemtom am miert lesztek kivancsiak az uncsi kis eletunkre, de Szonjanak ez full sokat jelent. Nok. A faszinak mellettunk full arany fogsora van, eleg gangsztan nez ki, de kiderult, h Svajcban volt bolti elado. Ugy nez ki, mint akinek nem akarsz tartozni. Ha ez igaz (es miert hazudna 1 vadidegennek), akk eleg jo hely ez a Nyugat, h ilyen marcona kinezettel is elfogadoak. Hosszu tavon uncsi ez a repules dolog. Szimbolikusan GMT1-hez allitottam az oram. Azt hittem, nehezebb lesz. Olyan cuki a mai nap, am bar csak masodpercekre hat meg. Az elso random telo altal bedobott szam a 'Partizan I.' volt. Ott kicsit meghatodtam, de az 'En faszom' kicsit kizokkentett. Tok sajnaltam a Hernad-volgyet, ahol felnottem, de igazabol 1 undorito, elmaradt hely. Megis ott nottem fel, talan majd honvagyam lehet. De marginalis, eszembe se jutott, miota otthagytam tegnap. Fixa ideam, h probalom kitalalni, hol a faszban vagyunk, de sztem vhol a Lengyel-alfold felett. Tok szep, idilli, mintha nem itt folyt volna ki 2x Europa vere. Tampereben elv 27 percunk lesz, v volt, h landolas utan elerjuk a csatlakozast, v ott ejszakazunk. Vhogy nem felek. Max megnezzuk este a varost. Kivancsi vagyok a hatalmas erdokre, meg stuff, bar azt nem igazan fogjuk latni, leven 22:50-kor indulunk Turkuba. Valaszeg 1 re erunk oda. Fajnak a fogtomeseim random, jo nyomi vagyok. Atika jar az eszemben a "per-kel-e" szoval, ami kb azt jelenti, h 4x a kurva anyad es meg dogolj is meg. Mesteri szinten tudom mar mondani. Fasz magyarok semmit nem tudnak kb az orszagrol se, csak karomkodni. Ja meg azt h "jalkalaki likku", vmi buzi jatekban sokat mondtak. Na mind1, uncsi. Ja, es Kalina bekaphatod, h nem lehetett elerni, csunya volt. Szonja at akarja irni a karomkodasokat es stuff. De majd akit zavar nem olvassa. Tok vicces lenne elkiabalni, h allahu akbar. Elaztunk szombaton csepelen, mint a szar, a vizhatlan cipom felulrol beazott. EZ FELHABORITO! Uh elertuk a Balti-tengert baszki, felporogtem es ontom a torit, kurva nagy porges, majd apatia valtja egymast. Asszem ennyi eddig.

Azott kutya szagu, tehat budos
Mulu

p80902-190525.jpg

Címkék: repülés, 2018, Mulu